Queixes i suggeriments dels servicis de l'Ajuntament de Vila-real, amb la finalitat d'aconseguir, a través d'elles, una millora continuada dels servicis que es presten en l'Ajuntament, ja siguen queixes per demores, irregularitats, deficiències o qualsevol altra anomalia en el funcionament dels servicis públics.
Personas físicas y Jurídicas, así como aquellas personas que actúen en representación de los mismos.(art. 14 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas)
En qualsevol moment
A través del registre general d'entrada de documents, siti en l'Ajuntament, i a través de qualsevol dels mitjans legalment previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Atenció a la Ciutadania, Consum i Proximitat
No procedeix
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
No
Instància general