La Seu electrònica és l'adreça electrònica de l'Ajuntament (https://seu.dominio) a través de la qual la ciutadania i les empreses poder exercir el seu dret d'accés a la informació, als serveis i al tràmits electrònics del nostre Ajuntament.
La Seu electrònica és un espai de relació amb el ciutadà.
La Lley 11/2007, de 22 de juny, d'Accés electrònic del Ciutadans al Serveis Públics reconeix el dret dels ciutadans a relacionar-se amb les Administracions Públiques per mitjans electrònics per a l'exercici dels drets previstos a l'article 35 de la Lley 30/1992.
La Llei 11/2007 estableix que la Seu electrònica és aquella adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat del qual, gestió i administració correspon a una Administració Pública, òrgan o entitat administrativa a l'exercici de les serves competències. Les seus electròniques disposaran de sistemes que permetin l'establiment de comunicacions segures sempre que siguin necessàries.
La titularitat d'aquesta seu electrònica correspon a l'Ajuntament (BOP 18 d'abril de 2011). L'òrgan responsable de la gestió dels continguts i serveis accessibles des d'aquesta Seu és Alcaldia.
Per aclarir qualsevol dubte sobre la Seu Electrònica de l'Ajuntament li preguem es posi en contacte amb nosaltres a través de l'apartat incidències del sistema o cridant a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.