Inici -> A propòsit de la Seu

A propòsit de la Seu electrònica

 

La Seu electrònica és l'adreça electrònica de l'Ajuntament (https://seu.dominio) a través de la qual la ciutadania i les empreses poder exercir el seu dret d'accés a la informació, als serveis i al tràmits electrònics del nostre Ajuntament.

La Seu electrònica és un espai de relació amb el ciutadà.

La Lley 11/2007, de 22 de juny, d'Accés electrònic del Ciutadans al Serveis Públics reconeix el dret dels ciutadans a relacionar-se amb les Administracions Públiques per mitjans electrònics per a l'exercici dels drets previstos a l'article 35 de la Lley 30/1992.

La Llei 11/2007 estableix que la Seu electrònica és aquella adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de xarxes de telecomunicacions la titularitat del qual, gestió i administració correspon a una Administració Pública, òrgan o entitat administrativa a l'exercici de les serves competències. Les seus electròniques disposaran de sistemes que permetin l'establiment de comunicacions segures sempre que siguin necessàries.

La titularitat d'aquesta seu electrònica correspon a l'Ajuntament (BOP 18 d'abril de 2011). L'òrgan responsable de la gestió dels continguts i serveis accessibles des d'aquesta Seu és Alcaldia.

Per aclarir qualsevol dubte sobre la Seu Electrònica de l'Ajuntament li preguem es posi en contacte amb nosaltres a través de l'apartat incidències del sistema o cridant a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Tenen la mateixa validesa les gestions electròniques realitzades a través de la seu que les realitzades presencialment?

Sí, tenen la mateixa validesa els tràmits realitzats a través de la Seu Electrònica que els efectuats de forma presencial.

És segur utilitzar els serveis de la Seu?

La comunicació entre el ciutadà/empresa i la Seu és segura. Tota la informació de caràcter personal viatja xifrada, els Certificats Digitals garanteixen la identitat d'ambdues parts. Les dades personals que s'envien per Internet estan xifrats i, una vegada que són guardats en els sistemes de l'Ajuntament, s'utilitzen els mitjans necessaris per protegir-los, en compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal i de la seva normativa de desenvolupament.

Quan puc utilitzar la Seu electrònica?

Podrà accedir a ella i realitzar tràmits durant 24 hores els 365 dies de l'any. És important assenyalar que per a tràmits en els quals es tinguin en compte terminis, els realitzats en dies inhàbils s'entendran efectuats el primer dia hàbil següent.

Alguns serveis de la seu poden no estar disponibles en determinades franges horàries per manteniment tècnic.

Per aclarir qualsevol dubte sobre la Seu Electrònica de l'Ajuntament li preguem es posi en contacte amb nosaltres a través de l'apartat incidències del sistema o cridant a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

 

21 de Març del 2016